2011. április 3., vasárnap

Mindenes karkötő

A sok gyöngyös blogot járva döntöttem úgy, hogy kipróbálom én is a gyöngyfűzést. 
Nincs vele semmilyen komolyabb szándékom. 
Szeretem a szép ékszereket és szeretem, hogy miközben alkotok, kikapcsolódhatok. 
Ez az idő csak az enyém. :) 
Persze készült ajándékba is egy pár darab és nagy öröm nekem, 
hogy most egy pár ékszeremmel egyszerre segíthetek és örömöt is szerezhetek
 
Felajánlom ezt a karkötőt:
 
Japán kásagyöngyből készült:
Arany-ezüstös csillogása és egyszerű mintája miatt bármilyen öltözék tökéletes kiegészítője lehet. 
A karkötő a lánchosszabbító nélkül 19 cm hosszú, delfinkapoccsal záródik.
Minden szerelék nikkelmentes ezüstből készült.

Kikiáltási ár: 1.000.-

Licit vége: május 17. 20.00



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése