2011. április 7., csütörtök

Félkoszorú Ceffától!

Szabó-Majlik Évának hívnak, foglalkozásomat tekintve földmérő vagyok. 
Három gyermekemmel és férjemmel Budapest mellett élünk egy nagyon kedves, hangulatos családi házban. 
A virágok szeretete már a gyermekkoromat elkísérte s a szakközépiskola alatt már a véremmé vált. 
Bár nem ezt a szakmát tanultam a társiskolánk ahol ezt oktatták szoros közelségben volt velem. 
Virágboltot nyitottam egy Nógrád megyei kis faluban, 
majd megismerkedvén a férjemmel Budapestre költöztünk és a boltozást abbahagytam. 
Jöttek a gyerekek, én a szakmámban dolgoztam-most jelenleg 
a harmadik babámmal(aki öt hónapos) itthon vagyok. 
A virágozást nem hagytam abba az elmúlt évek alatt sem, 
családi körben, ismerősöknek szívesen kötöttem, esküvőkre, ballagásra díszítettem. 
Nagy szenvedélyem a virágok szeretete, 
de az igazi boldogság ha látom másnak is örömöt tudok szerezni egy-egy alkotással.

Aranyeső félkoszorúmat nagy örömmel fordítom adományozás céljára.
 4 db barka ágat fontam félkör ívbe, aranyesővel és szép sárga szatén szalaggal díszítettem.
Sajnos nem élő alapanyag, de nagyon hangulatos és tartós...
A kikiáltási ára 1100.- ft.

Licit vége: május 5.. 20.00

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése