2011. május 9., hétfő

Békás ballagási csokor Ceffától

Szabó-Majlik Évának hívnak, foglalkozásomat tekintve földmérő vagyok. 
Három gyermekemmel és férjemmel Budapest mellett élünk egy nagyon kedves, hangulatos családi házban. 
A virágok szeretete már a gyermekkoromat elkísérte s a szakközépiskola alatt már a véremmé vált. 
Bár nem ezt a szakmát tanultam a társiskolánk ahol ezt oktatták szoros közelségben volt velem. 
Virágboltot nyitottam egy Nógrád megyei kis faluban, 
majd megismerkedvén a férjemmel Budapestre költöztünk és a boltozást abbahagytam. 
Jöttek a gyerekek, én a szakmámban dolgoztam-most jelenleg 
a harmadik babámmal(aki öt hónapos) itthon vagyok. 
A virágozást nem hagytam abba az elmúlt évek alatt sem, 
családi körben, ismerősöknek szívesen kötöttem, esküvőkre, ballagásra díszítettem. 
Nagy szenvedélyem a virágok szeretete, 
de az igazi boldogság ha látom másnak is örömöt tudok szerezni egy-egy alkotással.
 
 
Nagyon szép és egyedi ballagási csokrot kötöttem 
zöld színű prémium kategóriás orchidea és polyfoam rózsa közreműködésével.
Zöld béka is kedvet kapott hogy becsücsüljön a virágfejek közé...
Mohazöld színű szalaggal díszítettem.

Ez a csokor elvihető:)

Kikiáltási ár: 3950.-
 
Licitzárás: június 10.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése